Jsi vším, co jsi mi vzal.

Někdy, když je chvíli čas a nebo mě napadne své pocity napsat na papír se z té chvíle stane moje zahloubaná hodinka, tím, že píši dokážu samu sebe rozebrat a někdy se i zadaří a je z toho pár vět, které uleví od toho co trápí.

 

Jsi mi vším, co jsi mi vzal. Jeden pohled, jeden úsměv a jde se dál.

Něha, nostalgie, lítost, poezie je to co teď ve mě usíná, ale stále žije.

Kolik těch věcí dnes večer bude? Těžko odpověď čeká na prahu, není už čas na vítání zázraků.

Jsi tak daleko a já myslím, že teď nejvíc. Jsem teď nemocná. Kdo vyléčí mě místo tebe, když i v létě mě vše zebe. 

Smutný tulák, který kolem tebe prochází a zbavuje se stesku, pocitu osamění a nesnází. 

Jsi ten, který své kroky jiným směrem vede, je to pro mě těžké, když miluji Tebe. 

Jaká cesta bude příští? Nevím v mé duši se vše na střepy tříští. 

Cizinče s úsměvem bílým jako jezerní perly, až potkám Tě zastav své kroky na malou chvíli, ať uzdravím v sobě stesk a bolest, která dá se bez Tebe jen těžko unést. 

 

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Linda Vítová | úterý 18.7.2023 13:30 | karma článku: 12,74 | přečteno: 417x
  • Další články autora

Linda Vítová

Nejlepší sport je káva a dort

Od malička jsem se babičce pletla pod nohama v kuchyni. Moje babička Vlasta byla vynikající kuchařka a její dezerty byly prostě lahodné. Jsem vděčná za to, že jdu v jejích stopách a vaření a pečení mě naplňuje stejně jako jí.

25.7.2023 v 18:03 | Karma: 13,56 | Přečteno: 319x | Diskuse| Osobní

Linda Vítová

Koupili jsme dům

Takové to hnízdo, které si pro rodinu člověk vybírá ne na týden, měsíc, ale na celý život. Kouzelný domek v malebné vesnici na Vysočině. V životě platí "Nedej na první dojem".

19.7.2023 v 10:41 | Karma: 22,82 | Přečteno: 641x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Britská učitelka spala s žáky, s jedním otěhotněla. U soudu přiznala „chyby“

14. května 2024  20:57

O chybách a zničeném snu nyní u soudu v Manchesteru vypráví britská učitelka, kterou policie viní...

Fico je nadále ve vážném stavu, oznámil Kaliňák. Operace trvala pět hodin

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  8:51

Aktualizujeme Stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl ministr obrany...

Slunečno a teplo se na pár dní loučí. O víkendu přijdou přeháňky i bouřky

16. května 2024  7:18

Podle předpovědi počasí má být na většině území ČR slunečno a teplo. Nicméně déšť nebo přeháňky ve...

Volal na Fica, ať jde blíž, pak začal střílet, líčí svědci atentátu

16. května 2024  7:06

Lidé, kteří stáli v bezprostřední blízkosti atentátu na slovenského premiéra Roberta Fica,...

Hrajeme o lístky na finále MS v hokeji. S iDNES Premium na 3 měsíce za 49 korun

3. května 2024,  aktualizováno  16.5 7:06

Mistrovství světa v hokeji je v plném proudu a při této příležitosti přichází iDNES Premium s...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 3
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 453x
Holka od šanonu někdy od trouby a máma od rodiny, kterou baví život a láska. Miluji přírodu. Ráda peču dorty pro radost.

Seznam rubrik